دانلود Internet Download Manager v6.30 Build 10 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود

راهنمای نصب

1- ابتدا نرم افزار را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.
2- در مسیر Crack\1. Disable Activation بر روی فایل موجود در پوشه ی Disable Activation کلیک راست کرده و بر روی Run as Administrator کلیک کنید و سپس بر روی دکمه ی Enter کلیک کنید.
3- فایل Setup را اجرا کرده و برنامه را نصب کنید.
4- بعد از اتمام نصب نرم افزار، برنامه را اجرا نکرده و اگر برنامه در حال اجرا بود آن را کاملاً ببندید، برای این کار اگر علامت برنامه را در کنار ساعت مشاهده کردید بر روی آن کلیک راست کرده و Exit را بزنید.
5- وارد پوشه Crack\2. Patch شوید.
6- فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار که به صورت پیش فرض مسیر زیر می باشد:
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager
کپی نموده و آن را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
7- پس از وارد کردن نام دلخواه، بر روی دکمه ی Patch کلیک کنید و در صورتی که نتوانست فایل مورد نیاز برای پچ را پیدا کند، در مرورگر باز شده به صورت دستی فایل IDM.exe را از محل نصب نرم افزار انتخاب کنید.
8- نرم افزار را اجرا کنید.

نکته:
1- از به روزرسانی نرم افزار خودداری کنید و برای آپدیت کردن برنامه به همین مطلب مراجعه کرده و نسخه جدید را دانلود نمایید.
2- به غیر کرک موجود در پوشه ی Crack، کرک های دیگری نیز در پوشه ی Other Crack قرار داده شده اند که در صورت کارنکردن کرک اصلی بر روی سیستم شما و یا از کار افتادن آن، می توانید از آن ها استفاده کنید.
3- در هنگام اجرای Patch اگر به شما پیغام داد «Can not access the file» این به معنی آن است که برنامه در حال اجرا است و باید آن را ابتدا ببندید.

حجم : 7.2 MB


لینک مستقیم ↓↓